Poštovani kupci,
posetom ili kupovinom u onlajn prodavnici https://poljomehanika.rs (u daljem
tekstu: “Prodavnica”) prihvatate Opšte uslove prodaje (u daljem tekstu „Opšti
uslovi“) koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i
upoznate se sa pravilima koja primenjujemo. Prodavnica zadržava pravo da
bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova.
Predmet Opštih uslova
Opšti uslovi definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata
odnosno reklamacije robe ponuđene na internet
stranici https://poljomehanika.rs (u daljem tekstu „Internet stranica“).
Subjekti Opštih uslova
Prodavac robe koja se naručuje i plaća putem pouzeća ili online je
POLJOMEHANIKA D.O.O. (u daljem tekstu: „Online prodavac“). Kupac robe je
fizičko lice posetilac Prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga
u korpu, pošalje narudžbinu, pa artikal plati pouzećem (gotovinom prilikom
dostave).
Proizvodi i cene
Putem Prodavnice kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se
nalaze na Internet stranici, pri čemu proizvodi u svemu odgovaraju pratećim
deklaracijama koje su objavljene uz proizvode (u daljem tekstu: „Proizvodi“).
Cene na Internet stranici iskazane su sa uračunatim porezom na dodatu
vrednost (PDV-om). Iskazane cene su u srpskim dinarima (RSD). Prodajne
cene artikla važe samo za kupovinu u online Prodavnici. Prodajne cene
artikala u online Prodavnici se mogu razlikovati od prodajnih cena istih
artikala koji su u ponudi drugih (fizičkih) maloprodajnih objakata u situaciji
kada je aktuelna akcijska prodaja ili drugi prodajni podsticaj koji važi samo za
kupovine u Prodavnici, a ne i u drugim maloprodajnim objektima, i obratno.
Naručivanje
Proizvodi se naručuju ubacivanjem u korpu na Internet stranici i nakon
potvrde porudžbine isti su neopozivi (osim u slučajevima i po proceduri predviđenoj važećim zakonima).
Ukoliko Online prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od
izabranih proizvoda, o čemu će obavestiti Kupca mejlom (ili telefonom). Poljomehanika
online prodavnica zadržava pravo da otkaže porudžbinu nakon fizičke provere
artikla, ukoliko lice zaduženo za kontrolu artikala pre slanja zaključi da isti nije
adekvatan za dalju prodaju, o čemu će takođe, obavestiti kupca mejlom (ili
telefonom).
Dostava
Obaveštavamo Vas da se u skladu sa aktuelnom situacijom, izazvanom
pandemijom Covid-19, rokovi dostave mogu razlikovati od navedenih.
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekat kupca.
Dostavljač nije obavezan da nosi robu do sprata na kojem se nalazi kupac,
već do ulaza u zgradu.
Roba se dostavlja na području cele Srbije. Isporuku vrši kurirska služba Bex
Express radnim danima od 08:00h do 16:00h. Isporuka porudžbine je u roku od
dva do pet radnih dana od trenutka naručivanja. Rok dostave može biti i duži
od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je kupac
potvrdu o online kupovini dobio u toku vikenda ili državnih praznika ili je na
online prodavnici u toku akcija.
Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je u obavezi da u prisustvu kurira otvori
pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen ili nedostaje, zajedno s
dostavljačem sačinjava u 2 primerka zapisnik o oštećenju ili neisporučivanju
proizvoda, i isti potpisuju kupac i dostavljač (unosi se i ID dostavljača). Jedan
primerak zapisnika zadržava kupac, a drugi dostavljač. U slučaju da je
proizvodi isporučeni u skladu sa porudžbinom kupca, kupac je obavezan da
prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju dostavna služba
uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda. .
Ukoliko kupac naručenu robu odbije da primi prilikom isporuke na željenu
adresu Online prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i
sopstvenih manipulativnih troškova.
Plaćanje
Naručene proizvode kupac može platiti gotovinom kuriru prilikom dostave.
Povrat novca u slučaju povrata robe vrši se od strane onlajn prodavca
isključivo na tekući račun koji je kupac priložio u Odustanku od kupovine ili
Reklamacionom listu.
Reklamacije
Više detalja o postupku pokretanja postupka reklamacije i potrebnim
koracima nalazi se ovde.
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
U slučaju da ste nezadovoljni odlukom o reklamaciji, imate mogućnost
rešavanja spora putem vansudskog potrošačkog predloga u skladu sa
članom 149 Zakona o zaštiti potrošača, pred telom za vansudsko rešavanje
potrošačkih sporova koja se nalaze na javno objavljenoj listi Ministarstva
trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije –
https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies.
Odustanak od kupovine
Više detalja o postupku prilikom procesa Odustanka od kupovine nalazi
se ovde.
Ukoliko kupljena roba ne odgovara
Ukoliko kupac utvrdi da artikal nije odgovarajući, potrebno je da kontaktira
Korisničku podršku Online prodavca najkasnije u roku od 24h od trenutka
prijema pošiljke na broj telefona: +381 24 566 487 .
Artikal uz odobrenje korisničke podrške možete menjati u našim fizičkim
maloporodajnim objektima samo i isključivo istog artikla. Artikal mora biti
kompletno nov, bez vidljivih tragova korišćenja i sa svim pratećim oznakama.
Isporučeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa Korisničkom
podrškom Online prodavca ne može se samoinicijativno menjati u nekom od
fizičkih maloprodajnih objekata Online prodavca.
Isporučeni artikal nije moguće menjati ukoliko je korišten, odnosno prilikom
zamene robe obavezno je vratiti isti u ispravnom i nekorišćenom stanju, kao i
u originalnom, neoštećenom pakovanju.
Intelektualna svojina
Sadržaj prikazan na Internet stranici kao što su stranice, dizajnerski elementi,
tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver vlasništvo su Online
prodavca i/ili Poljomehanika d.o.o. i ne mogu se koristiti bez prethodne
saglasnosti istih. Sve informacije dostupne na Internet stranici isključivo su
informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti
distribuirati trećim licima.
Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju kupci
Kupci mogu slobodno komentarisati proizvode i slati email poruke.
Prodavnica ima pravo da ne primi ili ne objavi komentare koji su zlonamerni,
sadrže nepristojne izjave, uvrede, pretnje, šire mržnju i diskriminaciju i na bilo
koji način ugrožavaju prava drugih. Online prodavac ima pravo da blokira
prijem svake komunikacije koja se šalje sa broja telefona ili e-mail naloga sa
kog je prethodno isporučen neprimeren/uvredljiv/preteći sadržaj. Takvi
komentari će biti uklonjeni bez prethodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje
i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena. Protiv takvih aktivnosti
Prodavnica može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.
Opisi i slike proizvoda
Prodavnica nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, kao i da
koristi što verodostojnije fotografije artikala, međutim nije u mogućnosti da
garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni,
pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji je kupac kupio odstupa od podataka
koji su navedeni na Internet stranici, tj. objavljenoj deklaraciji, kupac ga
možete vratiti u nekorišćenom stanju po proceduri sa sajta Odustanak od
kupovine i popuniti Izjavu o odustanku od ugovora o kupoprodaji
zaključenog na daljinu, a Online prodavac će izvršiti povraćaj novca.
Radno vreme
Prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili
tokom zahvata redovnog održavanja Internet stranica može biti kraći
vremenski period nedostupna, o čemu će svi korisnici i kupci biti obavešteni.
Ažuriranje podataka na Internet stranici
Prodavnica zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave,
promeniti podatke prikazane na bilo kom delu Internet stranice.
Odgovornost Online prodavca
Online prodavac snosi sve obaveze, troškove i odgovornosti u slučaju da se
tokom bilo kog upravnog, prekršajnog, sudskog ili drugog postupka koji
proizilazi iz online trgovine koja se obavlja putem Prodavnice utvrdi
odgovornost Online prodavca za nepoštovanje zakonskih obaveza ili ovih
Opštih uslova kupovine u Online prodavnici.